دلنوشته

سلام.در این صفحه دلنوشته های من و دوستانم به اشتراک گذاشته می شود.سپاس از همراهی دوستانی که ما را برای بهتر شدن همراهی میکنند.
چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ق.ظ

روز عشق


‍ تو را بی بهانه و هر روز می بوسم.

هر روز که عاشقانه پلک می زنی و من تازه می شوم

هر ثانیه که می خندی و من نفس می کشم.

هر لحظه که هستی و هوای دل من خوب است.

تو را در هر تولد غنچه می خواهم.

می بینی برای دادن عشقم به تو هیچ روز خاصی در تقویم من وجود ندارد.

تو در تار و پود من

در دم و بازدم من

در هوای من جریان داری.

تو همان گل همیشه بهاری

همان عطر خوش بهارنارنج

تو را با تمام وجود می بوسم.

بی بهانه به یاد هم باشیم و به هم هدیه بدیم. 

لحظات کوتاهن.

روز دوستی ها و خوبی ها مبارک

لحظاتتون پر از احساسات پاک و قشبی بهانه به یاد هم باشیم و به هم هدیه بدیم. 

لحظات کوتاهن.


روز دوستی ها و خوبی ها مبارک

لحظاتتون پر از احساسات پاک و قشنگ.


#رها




نوشته شده توسط mahtab s.n
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دلنوشته

سلام.در این صفحه دلنوشته های من و دوستانم به اشتراک گذاشته می شود.سپاس از همراهی دوستانی که ما را برای بهتر شدن همراهی میکنند.

آخرین مطالب

روز عشق

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ق.ظ


‍ تو را بی بهانه و هر روز می بوسم.

هر روز که عاشقانه پلک می زنی و من تازه می شوم

هر ثانیه که می خندی و من نفس می کشم.

هر لحظه که هستی و هوای دل من خوب است.

تو را در هر تولد غنچه می خواهم.

می بینی برای دادن عشقم به تو هیچ روز خاصی در تقویم من وجود ندارد.

تو در تار و پود من

در دم و بازدم من

در هوای من جریان داری.

تو همان گل همیشه بهاری

همان عطر خوش بهارنارنج

تو را با تمام وجود می بوسم.

بی بهانه به یاد هم باشیم و به هم هدیه بدیم. 

لحظات کوتاهن.

روز دوستی ها و خوبی ها مبارک

لحظاتتون پر از احساسات پاک و قشبی بهانه به یاد هم باشیم و به هم هدیه بدیم. 

لحظات کوتاهن.


روز دوستی ها و خوبی ها مبارک

لحظاتتون پر از احساسات پاک و قشنگ.


#رها


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۵
mahtab s.n

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی