دلنوشته

سلام.در این صفحه دلنوشته های من و دوستانم به اشتراک گذاشته می شود.سپاس از همراهی دوستانی که ما را برای بهتر شدن همراهی میکنند.
شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ب.ظ

شهر

از این شهر بیزارم 

از این شهری ک قاتل من است 

آری قاتل من است 

از این شهر که تک تک ما را در میان خود حبس کرده 

از شهری که کیلومتر ها فاصله است بین منو کسی که در قلب من است 

فاصله ی مسافتی نه فاصله ی طبقاتی 

از این شهر بیزارم 

از این شهر که موجب سیگار کشیدن جوانانش شد 

از این شهر که باعث بیکاری جوانانم شد

بیزارم 

بیزارم از این شهر نفرین شده 

از این شهری که با الودگی هوایی مدرسه را تعطیل میکند 

اما با آلودگی مردمش بی گناهی را به دار میکشند و تصور میکنند همه چیز تمام شده

از این شهر که شهر نیست 

قتلگه من است 

ازت بیزارم ای شهر قاتل



#مریم



نوشته شده توسط mahtab s.n
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دلنوشته

سلام.در این صفحه دلنوشته های من و دوستانم به اشتراک گذاشته می شود.سپاس از همراهی دوستانی که ما را برای بهتر شدن همراهی میکنند.

آخرین مطالب

شهر

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ب.ظ

از این شهر بیزارم 

از این شهری ک قاتل من است 

آری قاتل من است 

از این شهر که تک تک ما را در میان خود حبس کرده 

از شهری که کیلومتر ها فاصله است بین منو کسی که در قلب من است 

فاصله ی مسافتی نه فاصله ی طبقاتی 

از این شهر بیزارم 

از این شهر که موجب سیگار کشیدن جوانانش شد 

از این شهر که باعث بیکاری جوانانم شد

بیزارم 

بیزارم از این شهر نفرین شده 

از این شهری که با الودگی هوایی مدرسه را تعطیل میکند 

اما با آلودگی مردمش بی گناهی را به دار میکشند و تصور میکنند همه چیز تمام شده

از این شهر که شهر نیست 

قتلگه من است 

ازت بیزارم ای شهر قاتل



#مریم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۱
mahtab s.n

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی