دلنوشته

سلام.در این صفحه دلنوشته های من و دوستانم به اشتراک گذاشته می شود.سپاس از همراهی دوستانی که ما را برای بهتر شدن همراهی میکنند.
شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ب.ظ

دلخوشی

در اوج نااُمیدی ها و دل تنگی ها،

میان وسوسه های نَفس که خواست  آدمی را با بوسه ای نه از جنس عشق بلکه هوس ازآن خود کنم. 

نمی دانم از کدام طبقه ی آسمان بر قلب من منزوی نزول کردی. لبخندت رنگین کمان امید بود، نگاهت پر از برق مهر و گرمی، دستانت آغشته به عطری خاص. شاید بوی خوش دلگرمی و ماندن.

 آنقدر در وجودت خوبی است که در همان لحظه ی فرودت مرا دچار و آواره کرد، نفهمیدم چگونه در حجم آغوشت حل شدم.

 دوباره شکل گرفتم حوّاترین شدم برای تو‌ زمینی ترین آدم از جنس آسمان.

امروز پس از گذر ساعت ها و لحظات بگذار این بار حرف های دلم را با زبانی دیگر بگویم که کسی تا بحال در هیچ کتابی نخوانده.

 بدان چقدر بودنت را با تمام وجود دوست دارم و‌ هر روز اشک شوق می ریزم. هرچقدر خدایم را سپاس بگویم کم است.

تو‌  قلب و روحم را اغنا کردی آنقدر که نفَسم می رود لحظه ای که غمگین می شوی، حوّا هیچ چیز خوبی در کنارش ندارد جز تو آدم عاشق.


#رها تمیمی



نوشته شده توسط mahtab s.n
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دلنوشته

سلام.در این صفحه دلنوشته های من و دوستانم به اشتراک گذاشته می شود.سپاس از همراهی دوستانی که ما را برای بهتر شدن همراهی میکنند.

آخرین مطالب

دلخوشی

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ب.ظ

در اوج نااُمیدی ها و دل تنگی ها،

میان وسوسه های نَفس که خواست  آدمی را با بوسه ای نه از جنس عشق بلکه هوس ازآن خود کنم. 

نمی دانم از کدام طبقه ی آسمان بر قلب من منزوی نزول کردی. لبخندت رنگین کمان امید بود، نگاهت پر از برق مهر و گرمی، دستانت آغشته به عطری خاص. شاید بوی خوش دلگرمی و ماندن.

 آنقدر در وجودت خوبی است که در همان لحظه ی فرودت مرا دچار و آواره کرد، نفهمیدم چگونه در حجم آغوشت حل شدم.

 دوباره شکل گرفتم حوّاترین شدم برای تو‌ زمینی ترین آدم از جنس آسمان.

امروز پس از گذر ساعت ها و لحظات بگذار این بار حرف های دلم را با زبانی دیگر بگویم که کسی تا بحال در هیچ کتابی نخوانده.

 بدان چقدر بودنت را با تمام وجود دوست دارم و‌ هر روز اشک شوق می ریزم. هرچقدر خدایم را سپاس بگویم کم است.

تو‌  قلب و روحم را اغنا کردی آنقدر که نفَسم می رود لحظه ای که غمگین می شوی، حوّا هیچ چیز خوبی در کنارش ندارد جز تو آدم عاشق.


#رها تمیمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
mahtab s.n

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی