دلنوشته

سلام.در این صفحه دلنوشته های من و دوستانم به اشتراک گذاشته می شود.سپاس از همراهی دوستانی که ما را برای بهتر شدن همراهی میکنند.
جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ

من بجای همه...

شبهای سردو تنهایی...

یک فصل از  ناامیدی...

 لحظه های گنگ دلواپسی...

توتنها نیستی...

من بجای تمام مردم شهرنگرانتم...

#به رنگ مهتاب



نوشته شده توسط mahtab s.n
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دلنوشته

سلام.در این صفحه دلنوشته های من و دوستانم به اشتراک گذاشته می شود.سپاس از همراهی دوستانی که ما را برای بهتر شدن همراهی میکنند.

آخرین مطالب

من بجای همه...

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ

شبهای سردو تنهایی...

یک فصل از  ناامیدی...

 لحظه های گنگ دلواپسی...

توتنها نیستی...

من بجای تمام مردم شهرنگرانتم...

#به رنگ مهتاب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۴
mahtab s.n

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی